דף הבית בנייה ונדלן כלי עבודה כיצד נבחר גנרטור חירום?

כיצד נבחר גנרטור חירום?

להבדיל ממקדחה או מברגה שקונים בחנות לכלי עבודה גנרטור חירום חייב להיות ברמת איכות גבוהה וללא פשרות, התהליך מורכב ופשוט כאחד, ראשית הגדירו את הצרכים שלכם, לאחר מיכן הכינו תוכניות שיכללו את רשת החשמל, המיקום הייעוד של הגנרטור, זמן העבודה הנדרש (כמובן שלא ניתן לדעת מראש כמה זמן תיאלצו להפעיל את הגנרטור אך על ידי חישובים ותכנונים מראש תוכלו לקחת מקדמי ביטחון

גנרטור הינו כלי מכאני המייצר חמל, לרוב משתמשים בגנרטורים יצירת חשמל במצבי חירום או במקומות בהם החשמל אינו נגיש. ניתן לחלק את הגנרטורים ל 2 קבוצות עיקריות, גנרטורים לשימוש מאסיבי וגנרטורים לשימוש קל. כמו כן יש גנרטורים הפועלים על בנזין ואחרים הצורכים סולר לגנרטורים. למעשה אין הבדל בין סוגי הגנרטורית למעט סוג הדלק הם צורכים ויכולת ייצור החשמל שלהם. יש גנרטורים המיועדים לייצור הספקי חשמל גדולים (אלו בדרך כלל משמשים לחירום כמו במפעלים, בנייני מגורים, בתי חולים ומבנים של שירות הביטחון, לרוב אלו מונעים על ידי סולר לגנרטורים. לעומתם גנרטורים קטנים יותר גם במימדים וגם ביכולת הייצור שלהם ישמשו בעלי מלאכה בשטח, לטיולים ולשימושים אחרים שאינם מחייבים רציפות עבודה או זמינות מיידית בחירום. חשוב לבחור את הגנרטור שמתאים ביותר לאופי השימוש והייעוד שלנו על מנת שנוכל באמת להפיק ממנו את הנדרש.

 

ככה תבחרו גנרטור לחירום

על היתרון הבולט של הגנרטור אין מה להוסיף, כולנו מבינים שזה הפתרון בעת חירום כאשר אספקת החשמל נפסקת אולם אנו צריכים להבין ולקחת בחשבון כי לא כל גנרטור יתן לנו מענה לצרכים שלנו ובמיוחד אם אנו מייעדים אותו לעיתות חירום. יש כאמור סוגים שונים של גנרטורים, חלקם מונעים על ידי סולר לגנרטורים ואחרים על ידי בנזין, לרוב אלו הגדולים, הכבדים שמייעדים להם חללים מיוחדים הם גנרטורים שנבניםפ במיוחד ובהתאמה לדרישות, אין זה כלי עבודה שמניעים אותו לתוך חדר אלא ממש בונים אותו ומחווטים אותו באופן שישתלב עם מערכת החשמל הקיימת, גם צריך לקחת בחשבון כי סולר לגנרטורים מייצר עשן, פיח, ופולט גזים רעילים לאוויר ולכם מיקום חדר הגנרטור חייב להיות מרוחק ומאוורר. חשוב לבנות תוכנית חשמלית שתציג את מערכת החשמל החלופית, את הצרכנים המחוברים אליה וכמובן לחשב את ההספקים הנדרשים, כמו כן צריך לקחת בחשבון נתיב הגעה לצורך תדלוק סולר לגנרטורים שיהיה נגיש.

דגשים לגבי גנרטור חירום

להבדיל ממקדחה או מברגה שקונים בחנות לכלי עבודה גנרטור חירום חייב להיות ברמת איכות גבוהה וללא פשרות, התהליך מורכב ופשוט כאחד, ראשית הגדירו את הצרכים שלכם, לאחר מיכן הכינו תוכניות שיכללו את רשת החשמל, המיקום הייעוד של הגנרטור, זמן העבודה הנדרש (כמובן שלא ניתן לדעת מראש כמה זמן תיאלצו להפעיל את הגנרטור אך על ידי חישובים ותכנונים מראש תוכלו לקחת מקדמי ביטחון, נתונים אלו ישפיעו על גודל הגנרטור, כמות סולר לגנרטורים שתצטרכו. דגש נוסף שיש לקחת בחשבון הוא נושא התחזוקה והטיפול, כל עוד מדובר על גנרטור פשוט המשמש לטיולים ועבודות קטנות אין בעיה אולם כל עוד זה גנרטור חירום יש צורך בביצוע פעולות תחזוקה וטיפול שוטפות, כולל בדיקת רמת סולר לגנרטורים. לגבי תחזוקה יש לחלק אותה ל 3 סוגי טיפולי: טיפול חודשי, טיפול רבעוני וטיפול שנטי. כל אחד מהטיפולים צריך להיות מתועד ורשום על מנת להבטיח בקרה ושבאמת בזמן חירום הגנרטור ייתן מענה. דגש נוסף הוא בנושא סולר לגנרטורים, חייבים לוודא כי הסולר איכותי ללא שום רבב, איכות הסולר באה לידי ביטוי בצורות רבות והחשוב שבהן היא שהגנרטור שלכם ישמר לאורך זמן לא יהיו סתימות במערכת ובזמן חירום באמת יהיה לכם אספקת חשמל.