דף הבית כלי רכב ותחבורה פחחות וצבע מהו צבע לרכב לפי קוד?

מהו צבע לרכב לפי קוד?

צביעה מחדש של הרכב היא יותר מכסה ולכן מומלץ לבצע אותה רק אם תהליך הפוליש לא מתאים לתהליך שבחרתם. בתהליך צביעה מחדש על פי קוד צובעים את כל הרכב על ידי צבע לרכב לפי קוד

צבע לרכב לפי קוד
צבע לרכב לפי קוד

לא פעם אנו נתקלים בפגיעות בצבע של הרכב שלנו. זה יכול להיות משריטות עד למכות והתקלפות של הצבע עקב התיישנות/ הדבקת מדבקה. אפשר להימנע מפגיעות כאלה ואחרות בדרך פשוטה למדי. אך במקרה ובכל זאת נתקלתם בפגיעה בצבע של הרכב שלכם ואתם רוצים לתקן אותה, ישנן כמה דרכים. הדרך הראשונה היא שימוש בספריי צבע. ספריי צבע יכול לתקן בקלות ובפשטות שריטות או חבורות קטנות ללא מאמץ מצידכם. החיסרון העיקרי שלו הוא שהוא לא מאפשר צביעה של חלקים גדולים באוטו. אם אתם רוצים לצבוע חלק גדול מהרכב זו היא לא הבחירה בשבילכם. אך אם יש לכם כמה שריטות שטנות או חלק קטן משטח האוטו שאתם רוצים לצבוע זו הבחירה בשבילכם לפני השימוש בספריי הצבע מומלץ לפנות לעזרה מקצועית מכיוון שצביעה בעזרת ספריי צבע יכולה להיגמר בצורה לא טובה אם לא מתאימים את הצבע לצע המקורי קודם לכן. אם ספריי צבע אינו מספיק לצרכים שלכם אתם יכולים לעקוב אחרי השלבים הבאים בשביל לצבוא את הרכב הצורה הטובה ביותר.

צבע לרכב לפי קוד

צבע לרכב לפי קוד

בשלב הראשון אתם צריכים לנקות את הרכב ולהסיר ממנו לכלוכים או פריטים שיפריעו במהלך הצביעה. במידה ויש חלקים ברכב שאתם לא רוצים שיתלכלכו מהצבע, תכסו אותם. בשלב השני אתם צריכים למצוא חדר או מקום סגור שבו תבצעו את הצביעה. אתם לא רוצים שכל החצר או הבית שלכם יתלכלו מכל הצבע.

במקרים של שריטות קטנות ועדינות אפשר גם לפעמים להשתמש בשיטת צביעה הנקראת פוליש. פוליש הוא ניקוי שבו מסירים שכבה אחת מהצבע ובכך מעלימים את הלכלוכים.

מתי נצטרך צבע לרכב לפי קוד?

כדי לצבוע רכב ישנן כמה דרכים שונות. הדרך הראשונה במקרים של פגיעות קטנות היא פוליש שהסברנו עליה קודם והשנייה צביעה מחודשת על ידי שימוש בצביעה קלאסית. שתי הדרכים טובות ומומלצות אך כל אחד צריך לבחור את הדרך המתאימה לו.  לפני שאתם בוחרים איך לחדש את הצבע, רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי. יודע להתאים את צבע לרכב לפי קוד שהכי טוב עבורכם לפי סוג הרכב, לפי כמות הפגיעות שבו, שנת הרכב, הסוג והצבע עצמו. הוא ינחה אתכם לשיטה הטובה ביותר עבורכם. 

אז מתי הוא הזמן המושלם לחדש את הצבע לרכב? הזמן המתאים לכך הוא מתי שישנם הרבה שריטות ופגיעות.

אז איך נעשה את זה?

מתי נשתמש עם צבע לרכב לפי קוד?

אפשרות 1 –  פוליש לרכב – פוליש לרכב הוא תהליך ניקוי בעזרת ספוגית שטבולה בנוזל כימי והמטליות עצמן קשורות למכונת הפוליש שבכל תנועה סיבובית מהירה של המכשיר, החומר חודר לצבע הרכב ואז מחזירה לו את צבעו המקורי. אם תהליך זה אינו מספיק רק אז נשתמש בצבע לרכב לפי קוד. להשלמת טיפול הפוליש, יש למרוח ווקס ואת שעוות הווקס מורחים על הצבע כדי שלא יפגע בעתיד מתנאי מזג אוויר וכו.

אפשרות 2 – צביעה קלאסית- צביעה מחדש של הרכב היא יותר מכסה ולכן מומלץ לבצע אותה רק אם תהליך הפוליש לא מתאים לתהליך שבחרתם. בתהליך צביעה מחדש על פי קוד צובעים את כל הרכב על ידי צבע לרכב לפי קוד המתאים לרכב שלכם. זהו קוד המייחד את בו הרכב שלכם, לכל רכב יש קוד משלו וחשוב להשתמש אך ורק בקוד שלכם.